Details, Fiction and کابینت آشپزخانه در تهران

Wiki Article

خانه ← کابینت آشپزخانه ← کابینت کلاسیک ← کابینت ممبران

با توجه به آن که نوسانات بازار بسیار است و قیمت‌ها دائما در حال تغییر هستند، نمی‌توان قیمت دقیق هر کدام از کابینت‌ها را بیان کرد، بنابراین سایر کابینت‌ها را با قیمت کابینت آشپزخانه ام‌دی‌اف می‌سنجیم.

آشپزخانه، محور اصلی خانه شما است و طبیعی ست که کارایی و جلوه ظاهری آن، حرف اول را می‌زند، بنابراین در انتخاب کابینت ، که قسمت زیادی از دیوار را می‌پوشاند، نمی‌توان سهل‌انگار بود یا دقت کافی به خرج نداد.

استفاده از کابینت‌های رنگ خنثی، مانند سفید، بژ، خاکستری و … ، به دلیل انطباق بسیار بالای رنگ‌های خانواده‌ی خنثی با سایر رنگ‌ها، یک انتخاب هوشمندانه است.

چوب از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین متریال کابینت‌های آشپزخانه ایرانی محسوب می‌شود. عمده چوب‌های به کار رفته در ساخت کابینت‌های چوبی، گیلاس، راش، افرا، گردو، بلوط، صنوبر، انجیلی و درخت گلابی است.

کابینت آشپزخانه به رنگ سفید و طرح کلاسیک که دارای نقش و نگارهای پرزرق و برق و مجلل است.

ما در مجموعه آکس چوب بر آن شدیم تا اطلاعاتی کافی در مورد کابینت‌های آشپزخانه در اختیار شما قرار دهیم تا دیدی جامع‌ نسبت به انواع کابینت داشته باشید.

یکی از اجزای مهم کابینت آشپزخانه، درب کابینت می باشد، که بر اساس سبک معماری به کار رفته در آن به درب های کلاسیک و مدرن و بر اساس متریال به کار رفته در ساخت مدل کابینت آشپزخانه کوچک به درب های ممبران، هایگلاس، چوبی و غیره تقسیم می شوند.

برچسب کابینت برای انواع کابینت‌های مدرن یا کابینت‌های با بدنه‌ی ساده و بدون کنده‌کاری مناسب هستند.

– جذابیت و زیبایی خانه را می افزاید و قابل هماهنگی با هر دکوری می باشد

همچنین، کاری که به عنوان منبت و کنده‌کاری بر روی بدنه‌ی کابینت انجام می‌شود، طبیعتا باعث افزایش قیمت کابینت خواهد شد.

همانطور که در شکل مشخص است، کابینت‌ها دارای فضای بسیار زیادی برای قرار دادن وسایل هستند.

کابینت‌های آشپزخانه از استاندارد خاصی برخوردار هستند. این استانداردها در طی سالیان به دست آمده‌اند و باعث می‌شوند تا دید دقیقی از آنچه می‌خواهیم داشته باشیم‌.

به همین دلیل است که معمولاً از یک رنگ متضاد و تیره در ترکیب رنگ کابینت‌های روشن استفاده می‌شود. تضاد رنگ باعث می‌شود تا توجه بیشتر بر روی جزئیات جلب شود.

Report this wiki page